Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17881
Назва: Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : колективна монографія
Автори: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovyc
Постоян, Тетяна Григорівна
Postoian, Tatyana Grygorivna
Кудрявцева, Олена Альбертівна
Kudryavtseva, Olena Albertivna
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Листопад, Н. Л.
Гуданич, Наталія Миколаївна
Савченкова, Марія Вікторівна
Savchenkova, Maria
Ключові слова: підготовка майбутніх педагогів
професійна діяльність
педагогічні інновації
Дата публікації: 2023
Видавництво: Видавець Букаєв Вадим Вікторович
Бібліографічний опис: Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : колективна монографія / О. А. Листопад, Т. Г. Постоян, О. А. Кудрявцева, І. К. Мардарова, Н. Л. Листопад, Н. М. Гуданич, М. В. Савченкова. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2023. 276 с.
Короткий огляд (реферат): Монографія присвячена теоретичним і практичним аспектам підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності. Досліджувана проблема висвітлюється за такими напрямами: теорія і практика розвитку креативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі освіти: особистісно зорієнтований підхід; підготовка майбутніх вихователів до інновацій у розумовому розвитку дітей дошкільного віку; підготовка майбутніх вихователів до інноваційної діяльності з використанням комп’ютерних технологій; електронно-освітній контент як засіб розвитку цифрової культури студентів закладів фахової передвищої освіти; розвиток пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій; психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання інноваційних технологій. Проаналізовано загальні інноваційні процеси в освітній галузі, що спираються на сучасні методологічні підходи; особливості розробки та впровадження в освітню діяльність інноваційних технологій професійного становлення майбутніх педагогів. Монографія буде цікавою і корисною для широкого загалу науковців та освітян – науково-педагогічних працівників, вихователів закладів дошкільної освіти, учителів загальноосвітніх закладів різного типу, викладачів і студентів закладів вищої педагогічної освіти.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17881
Розташовується у зібраннях:Кафедра дошкільної педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lystopad.pdf26.47 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.