Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17881
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksiy Anatoliyovyc-
dc.contributor.authorПостоян, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorPostoian, Tatyana Grygorivna-
dc.contributor.authorКудрявцева, Олена Альбертівна-
dc.contributor.authorKudryavtseva, Olena Albertivna-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorЛистопад, Н. Л.-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorСавченкова, Марія Вікторівна-
dc.contributor.authorSavchenkova, Maria-
dc.date.accessioned2023-09-22T12:15:26Z-
dc.date.available2023-09-22T12:15:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТеорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : колективна монографія / О. А. Листопад, Т. Г. Постоян, О. А. Кудрявцева, І. К. Мардарова, Н. Л. Листопад, Н. М. Гуданич, М. В. Савченкова. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2023. 276 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17881-
dc.description.abstractМонографія присвячена теоретичним і практичним аспектам підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності. Досліджувана проблема висвітлюється за такими напрямами: теорія і практика розвитку креативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі освіти: особистісно зорієнтований підхід; підготовка майбутніх вихователів до інновацій у розумовому розвитку дітей дошкільного віку; підготовка майбутніх вихователів до інноваційної діяльності з використанням комп’ютерних технологій; електронно-освітній контент як засіб розвитку цифрової культури студентів закладів фахової передвищої освіти; розвиток пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій; психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання інноваційних технологій. Проаналізовано загальні інноваційні процеси в освітній галузі, що спираються на сучасні методологічні підходи; особливості розробки та впровадження в освітню діяльність інноваційних технологій професійного становлення майбутніх педагогів. Монографія буде цікавою і корисною для широкого загалу науковців та освітян – науково-педагогічних працівників, вихователів закладів дошкільної освіти, учителів загальноосвітніх закладів різного типу, викладачів і студентів закладів вищої педагогічної освіти.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherВидавець Букаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectпідготовка майбутніх педагогівuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.subjectпедагогічні інноваціїuk
dc.titleТеорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : колективна монографіяuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf26.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.