Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17881
Title: Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : колективна монографія
Authors: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovyc
Постоян, Тетяна Григорівна
Postoian, Tatyana Grygorivna
Кудрявцева, Олена Альбертівна
Kudryavtseva, Olena Albertivna
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Листопад, Н. Л.
Гуданич, Наталія Миколаївна
Савченкова, Марія Вікторівна
Savchenkova, Maria
Keywords: підготовка майбутніх педагогів
професійна діяльність
педагогічні інновації
Issue Date: 2023
Publisher: Видавець Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : колективна монографія / О. А. Листопад, Т. Г. Постоян, О. А. Кудрявцева, І. К. Мардарова, Н. Л. Листопад, Н. М. Гуданич, М. В. Савченкова. Одеса : Видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2023. 276 с.
Abstract: Монографія присвячена теоретичним і практичним аспектам підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності. Досліджувана проблема висвітлюється за такими напрямами: теорія і практика розвитку креативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти; інноваційні технології у професійній підготовці майбутніх фахівців у галузі освіти: особистісно зорієнтований підхід; підготовка майбутніх вихователів до інновацій у розумовому розвитку дітей дошкільного віку; підготовка майбутніх вихователів до інноваційної діяльності з використанням комп’ютерних технологій; електронно-освітній контент як засіб розвитку цифрової культури студентів закладів фахової передвищої освіти; розвиток пізнавальної ініціативності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти засобами інформаційно-комунікаційних технологій; психолого-педагогічна підготовка майбутніх фахівців дошкільної освіти до використання інноваційних технологій. Проаналізовано загальні інноваційні процеси в освітній галузі, що спираються на сучасні методологічні підходи; особливості розробки та впровадження в освітню діяльність інноваційних технологій професійного становлення майбутніх педагогів. Монографія буде цікавою і корисною для широкого загалу науковців та освітян – науково-педагогічних працівників, вихователів закладів дошкільної освіти, учителів загальноосвітніх закладів різного типу, викладачів і студентів закладів вищої педагогічної освіти.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17881
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad.pdf26.47 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.