Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17875
Title: Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : монографія
Authors: Листопад, Олексій Анатолійович
Lystopad, Oleksiy Anatoliyovyc
Постоян, Тетяна Григорівна
Postoian, Tatyana Grygorivna
Кудрявцева, Олена Альбертівна
Kudryavtseva, Olena Albertivna
Мардарова, Ірина Костянтинівна
Mardarova, Iryna Kostyantynivna
Листопад, Н. Л.
Гуданич, Наталія Миколаївна
Савченкова, Марія Вікторівна
Savchenkova, Maria
Keywords: мабутні вихователі дошкільної освіти
дошкільна освіта
підготовка майбутніх педагогів
інноваційний потенціал
інноваційна діяльність
цифрова культура
фахова передвища освіта
інноваційні технології
професійна діяльність
Issue Date: 2023
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Листопад О. А. Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : монографія / О. А. Листопад. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - 233 с.
Abstract: Зміна освітньої парадигми призводить і до змін у підходах підготовки майбутніх педагогів. В умовах широкомасштабної модернізації системи освіти України зростає потреба в педагогічних кадрах, які не тільки готові приймати, а й здатні створювати інновації та активно долучатися до процесів їх впровадження. Успіх переходу освіти на шлях інноваційних перетворень визначається збалансованим розвитком двох базових складових: розгортанням у системі освіти інноваційних процесів і формуванням кадрового потенціалу освітніх інновацій, причому другий напрямок виступає умовою реалізації першого, а перший, своєю чергою, стає середовищем, у якому акумулюється інноваційний потенціал, що виступає сьогодні вищою формою людського капіталу. Проблема підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності є значущою для системи професійної підготовки у зв’язку з тим, що для закладів освіти різного рівня (закладів дошкільної освіти, шкіл, коледжів тощо) потрібні фахівці, здатні розібратися в усьому різноманітті інноваційних процесів. Педагогічні знання, які майбутні педагоги отримують у закладі професійної освіти, мають трансформуватися в конкретні знання й уміння, які потрібні фахівцеві на робочому місці для впровадження інноваційних технологій в освітній процес, що відповідатиме вимогам сучасного суспільства. Тому у справі підготовки грамотного, конкурентоспроможного фахівця пріоритетним моментом стає формування у майбутніх педагогів потреби до здійснення інноваційної діяльності. Майбутньому педагогу необхідно бути готовим до здійснення інноваційної діяльності, тому що будь-які інновації у сфері освіти можуть бути реалізовані, якщо вони внутрішньо прийняті й підтримані всіма членами педагогічного колективу.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17875
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad Oleksiy Anatoliyovych.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.