Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17875
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛистопад, Олексій Анатолійович-
dc.contributor.authorLystopad, Oleksiy Anatoliyovyc-
dc.contributor.authorПостоян, Тетяна Григорівна-
dc.contributor.authorPostoian, Tatyana Grygorivna-
dc.contributor.authorКудрявцева, Олена Альбертівна-
dc.contributor.authorKudryavtseva, Olena Albertivna-
dc.contributor.authorМардарова, Ірина Костянтинівна-
dc.contributor.authorMardarova, Iryna Kostyantynivna-
dc.contributor.authorЛистопад, Н. Л.-
dc.contributor.authorГуданич, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorСавченкова, Марія Вікторівна-
dc.contributor.authorSavchenkova, Maria-
dc.date.accessioned2023-09-20T08:23:53Z-
dc.date.available2023-09-20T08:23:53Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЛистопад О. А. Теорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : монографія / О. А. Листопад. - Одеса : Університет Ушинського, 2023. - 233 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17875-
dc.description.abstractЗміна освітньої парадигми призводить і до змін у підходах підготовки майбутніх педагогів. В умовах широкомасштабної модернізації системи освіти України зростає потреба в педагогічних кадрах, які не тільки готові приймати, а й здатні створювати інновації та активно долучатися до процесів їх впровадження. Успіх переходу освіти на шлях інноваційних перетворень визначається збалансованим розвитком двох базових складових: розгортанням у системі освіти інноваційних процесів і формуванням кадрового потенціалу освітніх інновацій, причому другий напрямок виступає умовою реалізації першого, а перший, своєю чергою, стає середовищем, у якому акумулюється інноваційний потенціал, що виступає сьогодні вищою формою людського капіталу. Проблема підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності є значущою для системи професійної підготовки у зв’язку з тим, що для закладів освіти різного рівня (закладів дошкільної освіти, шкіл, коледжів тощо) потрібні фахівці, здатні розібратися в усьому різноманітті інноваційних процесів. Педагогічні знання, які майбутні педагоги отримують у закладі професійної освіти, мають трансформуватися в конкретні знання й уміння, які потрібні фахівцеві на робочому місці для впровадження інноваційних технологій в освітній процес, що відповідатиме вимогам сучасного суспільства. Тому у справі підготовки грамотного, конкурентоспроможного фахівця пріоритетним моментом стає формування у майбутніх педагогів потреби до здійснення інноваційної діяльності. Майбутньому педагогу необхідно бути готовим до здійснення інноваційної діяльності, тому що будь-які інновації у сфері освіти можуть бути реалізовані, якщо вони внутрішньо прийняті й підтримані всіма членами педагогічного колективу.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмабутні вихователі дошкільної освітиuk
dc.subjectдошкільна освітаuk
dc.subjectпідготовка майбутніх педагогівuk
dc.subjectінноваційний потенціалuk
dc.subjectінноваційна діяльністьuk
dc.subjectцифрова культураuk
dc.subjectфахова передвища освітаuk
dc.subjectінноваційні технологіїuk
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk
dc.titleТеорія і практика підготовки майбутніх педагогів до інновацій в професійній діяльності : монографіяuk
dc.typeBookuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Lystopad Oleksiy Anatoliyovych.pdf1.88 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.