Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1786
Назва: Педагогічні умови застосування мультимедійних технологій у підготовці майбутніх інженерів-будівельників
Інші назви: Педагогические условия применения мультимедийных технологий в подготовке будущих инженеров-строителей
Pedagogical conditions of multimedia technologies’ use in the preparation of future civil-engineers
Автори: Дубініна, Наталя Василівна
Dubinina, Natalya Vasylivna
Ключові слова: мультимедійні технології
мультимедійні технології навчального призначення
готовність майбутніх інженерів-будівельників до розв’язання професійних завдань із застосуванням мультимедійних технологій
підготовка майбутніх інженерів-будівельників із застосуванням мультимедійних технологій
multimedia technologies
multimedia technologies of educational purpose
preparation
the readiness of civil-engineers to the solving of professional tasks with the use of multimedia technologies
the preparation of future civil-engineers with the use of multimedia technologies
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Дубініна Н. В. Педагогічні умови застосування мультимедійних технологій у підготовці майбутніх інженерів-будівельників : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Наталя Василівна Дубініна; наук. кер. І. А. Левіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 269 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертаційне дослідження присвячено проблемі застосування мультимедійних технологій у підготовці майбутніх інженерів-будівельників. Науково обґрунтовано й експериментально апробовано педагогічні умови застосування мультимедійних технологій у підготовці майбутніх інженерів-будівельників (озброєння студентів системою знань, умінь та навичок щодо застосування мультимедійних технологій; залучення майбутніх інженерів-будівельників до вирішення професійно-зорієнтованих завдань засобами мультимедійних технологій; створення емоційної привабливості творчої діяльності майбутніх інженерів-будівельників із застосуванням мультимедійних технологій). Theoretically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions of multimedia technologies’ use in the preparation of future civil-engineers (the increase of the level of awareness with the system of knowledge and skills of multimedia technologies use; students’ attraction to solving of practical oriented tasks by means of multimedia technologies; the creation of emotional attraction of future civil-engineers’ creative activity with the use of multimedia technologies ); the definition of “the readiness to the solving of professional tasks with the use of multimedia technologies” is given; the notion “multimedia technologies of educational purpose” is specified; the experimental methodic and the model of multimedia technologies’ use, which includes three stages (initial, basic and finishing) are developed and approved. The special course “Multimedia technologies in the educational space of modernity” is developed.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1786
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Duka Mariya Volodymyrivna.pdf3.65 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.