Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17499
Назва: Роль мініпроєктів у навчанні інокомунікантів у закладах вищої освіти
Автори: Буднік, Анжела Олександрівна
Budnik, Anzhela Olexandrivna
Ключові слова: проєктні технології
мініпроєкти
інокомуніканти
заклади вищої освіти
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Харбінський інженерний університет
Бібліографічний опис: Буднік А. О. Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. - Вип.6. - Одеса; Харбін: Харбінський інженерний університет, 2023. – С. 70-72.
Короткий огляд (реферат): Надзвичайної популярності останнім часом набуває метод проєктів. Під впливом всеохоплюючої технологізації освіти проєктні технології розвинулись із метода проєктів і функціонують у сучасних педагогічних дослідженнях під терміном «метод проєктів». Проблемі використання проєктних технологій присвячено роботи вчених, зокрема у працях К. Баханова, О. Пехоти, В. Стернберга, В. Гузеєва, Є. Полата, І. Ворончіхіної тощо. Метою дослідження є розкриття своєрідності використання методу проєктів, зокрема мініпроєктів, у процесі навчання здобувачів інокомунікантів вищої освіти. Передумовами появи методу проєктів в освіті слугували соціально-економічні умови, що вимагали переглядутрадиційних методів навчання, оскільки потрібно було задовольняти потреби нового часу щодо підготовки спеціалістів. На сьогодні існує багато дефініцій методу проєктів. Так, О. Коберник зазначає, що «це система навчання, де учні здобувають знання у процесі планування і виконання завдань, які поступово ускладнюються» [2]. Такої ж точки зору дотримуються і Г. Коджаспірова та М. Сердюк, які сприймають його як систему навчання, для якої характерне набуття учнями знань у процесі планування та виконання практичних завдань-проєктів, що поступово ускладнюються. С. Пилюгіна визначає метод проєктів як особистісно-зорієнтований метод навчання, в основі якого лежить самостійна робота учнів з розробки певної проблеми та оформлення практичного результату цієї роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17499
Розташовується у зібраннях:2023 Вип. 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budnik Anzhela Olexandrivna.pdf2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.