Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17499
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБуднік, Анжела Олександрівна-
dc.contributor.authorBudnik, Anzhela Olexandrivna-
dc.date.accessioned2023-07-12T12:00:42Z-
dc.date.available2023-07-12T12:00:42Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationБуднік А. О. Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. - Вип.6. - Одеса; Харбін: Харбінський інженерний університет, 2023. – С. 70-72.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17499-
dc.description.abstractНадзвичайної популярності останнім часом набуває метод проєктів. Під впливом всеохоплюючої технологізації освіти проєктні технології розвинулись із метода проєктів і функціонують у сучасних педагогічних дослідженнях під терміном «метод проєктів». Проблемі використання проєктних технологій присвячено роботи вчених, зокрема у працях К. Баханова, О. Пехоти, В. Стернберга, В. Гузеєва, Є. Полата, І. Ворончіхіної тощо. Метою дослідження є розкриття своєрідності використання методу проєктів, зокрема мініпроєктів, у процесі навчання здобувачів інокомунікантів вищої освіти. Передумовами появи методу проєктів в освіті слугували соціально-економічні умови, що вимагали переглядутрадиційних методів навчання, оскільки потрібно було задовольняти потреби нового часу щодо підготовки спеціалістів. На сьогодні існує багато дефініцій методу проєктів. Так, О. Коберник зазначає, що «це система навчання, де учні здобувають знання у процесі планування і виконання завдань, які поступово ускладнюються» [2]. Такої ж точки зору дотримуються і Г. Коджаспірова та М. Сердюк, які сприймають його як систему навчання, для якої характерне набуття учнями знань у процесі планування та виконання практичних завдань-проєктів, що поступово ускладнюються. С. Пилюгіна визначає метод проєктів як особистісно-зорієнтований метод навчання, в основі якого лежить самостійна робота учнів з розробки певної проблеми та оформлення практичного результату цієї роботи.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Харбінський інженерний університетuk
dc.subjectпроєктні технологіїuk
dc.subjectмініпроєктиuk
dc.subjectінокомунікантиuk
dc.subjectзаклади вищої освітиuk
dc.titleРоль мініпроєктів у навчанні інокомунікантів у закладах вищої освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2023 Вип. 6

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Budnik Anzhela Olexandrivna.pdf2.15 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.