Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17497
Назва: Дискурсивні маркери м’якого впливу у діловому тексті китайської мови
Автори: Шевченко, К.
Ключові слова: дискурсивні маркери
китайська мова
ділова комунікація
м’який влив
Дата публікації: 2023
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»; Харбінський інженерний університет"
Бібліографічний опис: Шевченко К. Дискурсивні маркери м’якого впливу у діловому тексті китайської мови / К. Шевченко // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: міжнародний журнал. - Вип.6. - Одеса; Харбін: Харбінський інженерний університет, 2023. – С. 63-66.
Короткий огляд (реферат): Китайська мова, як засіб ділового спілкування з одним із найпопулярніших ділових партнерів у сучасному світі, привертає увагу багатьох сучасних фахівців перекладу та науковців-лінгвістів, в тому числі й українських. Дослідження ділового дискурсу китайської мови в Україні проводиться з різних ракурсів, але останнім часом в умовах людиноцентризму актуальності набуває когнітивна лінгвістика, яка всебічно розглядає проблеми співвідношення мови та свідомості людини, її роль у пізнавальних процесах та вивчає форми взаємодії між мовою та когнітивними можливостями людини та психолінгвістика, яка розглядає вербальні засоби маніпуляції та впливу на свідомість людини. Вважаємо за доцільне дослідити саме дискурсивні маркери м’якого впливу у діловому тексті китайської мови, як засоби досягнення ефективної ділової комунікації.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17497
Розташовується у зібраннях:2023 Вип. 6

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shevchenko.pdf2.15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.