Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17088
Назва: Gamification as a trend in organizing professional education of sociologists in the context of distance learning: analysis of practices
Автори: Kiv, Arnold
Ків, Арнольд
Kalashnikova, Liudmyla
Hrabovets, Iryna
Chernous, Liudmyla
Chorna, Viktoriia
Ключові слова: gamification
sociology
distance education
professional education
Дата публікації: 2022
Видавництво: Educational Technology Quarterly
Бібліографічний опис: Kalashnikova L., Hrabovets I., Chernous L., Chorna V. and Kiv A., 2022. Gamification as a trend in organizing professional education of sociologists in the context of distance learning: analysis of practices. Educational Technology Quarterly. 2022. pp.115–128.
Короткий огляд (реферат): The article identifies the essence of the phenomenon of gamification as a modern trend in distance education, as well as outlines its innovative potential based on the analysis of cases of introduction of gamification elements in the training of sociology students at Kryvyi Rih State Pedagogical University and Petro Mohyla Black Sea National University. Case studies were performed using an analytical model of gamification, which includes four interrelated elements: actors, content, effects, context.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17088
Розташовується у зібраннях:Кафедра інноваційних технологій та методики навчання природничих дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Gamification_as_a_trend_in_organizing_professional.pdf182.57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.