Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1627
Назва: Формування дискурсних умінь студентів філологічних спеціальностей засобами національно-прецедентних текстів
Інші назви: в
Discourse skills development of the students studying philology by means of national and precedent texts
Автори: Буднік, Анжела Олександрівна
Budnik, Anzhela Olexandrivna
Ключові слова: дискурсні вміння
національно-прецедентний текст
студенти
філологічні спеціальності
discourse skills
national and precedent text
students
philological specialties
Дата публікації: 2010
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Буднік, А. О. Формування дискурсних умінь студентів філологічних спеціальностей засобами національно-прецедентних текстів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Анжела Олександрівна Буднік; наук. кер. Ж. Д. Горіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі формування дискурсних умінь студентів філоло-гічних спеціальностей засобами національно-прецедентних текстів. Розроблено, науково обґрунтовано й апробовано експериментально-дослідне навчання, умовно розподілене на три етапи (мотиваційно-збагачувальний (опорний), креативно-комунікативний (базовий) і проектно-інтегративний). The thesis is devoted to the problem of discourse skills development of the students of philological specialties by means of national and precedent texts. The research contains the scientifically grounded and approved teaching techniques that is conventionally divided into three stages [motivational and enriching (supporting), creative and communicative (basic), project-integrated].
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1627
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Budnik Anzhela Olexandrivna.pdf221.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.