Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1627
Title: Формування дискурсних умінь студентів філологічних спеціальностей засобами національно-прецедентних текстів
Other Titles: в
Discourse skills development of the students studying philology by means of national and precedent texts
Authors: Буднік, Анжела Олександрівна
Budnik, Anzhela Olexandrivna
Keywords: дискурсні вміння
національно-прецедентний текст
студенти
філологічні спеціальності
discourse skills
national and precedent text
students
philological specialties
Issue Date: 2010
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Буднік, А. О. Формування дискурсних умінь студентів філологічних спеціальностей засобами національно-прецедентних текстів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Анжела Олександрівна Буднік; наук. кер. Ж. Д. Горіна; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с.
Abstract: Дисертацію присвячено проблемі формування дискурсних умінь студентів філоло-гічних спеціальностей засобами національно-прецедентних текстів. Розроблено, науково обґрунтовано й апробовано експериментально-дослідне навчання, умовно розподілене на три етапи (мотиваційно-збагачувальний (опорний), креативно-комунікативний (базовий) і проектно-інтегративний). The thesis is devoted to the problem of discourse skills development of the students of philological specialties by means of national and precedent texts. The research contains the scientifically grounded and approved teaching techniques that is conventionally divided into three stages [motivational and enriching (supporting), creative and communicative (basic), project-integrated].
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1627
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Budnik Anzhela Olexandrivna.pdf221.89 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.