Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Назва: | Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності |
Інші назви: | Development of Сoherent Speech of Senior Preschool-Age Children in Imagery-Creative Activity |
Автори: | Баранова, Вероніка Володимирівна Baranova, Veronika Volodymyrivna |
Ключові слова: | зв’язне мовлення образотворча діяльність інтеракція образотворчо-мовленнєва діяльність діти дошкільного віку розвиток зв’язного мовлення засобами образотворчої діяльності педагогічні умови coherent speech imagery-creative activity interaction imagery-creative and speech activity children of preschool age development of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity pedagogical factors speech and imagery-creative activity |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» |
Бібліографічний опис: | Баранова, В. В. Розвиток зв'язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Вероніка Володимирівна Баранова; наук. кер. А. М. Богуш; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с. |
Короткий огляд (реферат): | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності; визначено поняття «розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності», «мовленнєво-образотворча діяльність», «образотворчо-мовленнєва діяльність»; уточнено поняття «зв’язне мовлення». The thesis deals with the issue of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity. The pedagogical factors of development of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity have been theoretically substantiated and experimentally verified. The concept “development of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity”, “speech and imagery-creative activity”, “imagery-creative and speech activity” have been defined; the notion “coherent speech” has been itemized. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606 |
Розташовується у зібраннях: | Автореферати |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Baranova.pdf | 207.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.