Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Баранова, Вероніка Володимирівна | - |
dc.contributor.author | Baranova, Veronika Volodymyrivna | - |
dc.date.accessioned | 2019-02-18T13:15:46Z | - |
dc.date.available | 2019-02-18T13:15:46Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Баранова, В. В. Розвиток зв'язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Вероніка Володимирівна Баранова; наук. кер. А. М. Богуш; МОН України, ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2014. – 21 с. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1606 | - |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови розвитку зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності; визначено поняття «розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності», «мовленнєво-образотворча діяльність», «образотворчо-мовленнєва діяльність»; уточнено поняття «зв’язне мовлення». The thesis deals with the issue of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity. The pedagogical factors of development of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity have been theoretically substantiated and experimentally verified. The concept “development of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity”, “speech and imagery-creative activity”, “imagery-creative and speech activity” have been defined; the notion “coherent speech” has been itemized. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського» | uk |
dc.subject | зв’язне мовлення | uk |
dc.subject | образотворча діяльність | uk |
dc.subject | інтеракція | uk |
dc.subject | образотворчо-мовленнєва діяльність | uk |
dc.subject | діти дошкільного віку | uk |
dc.subject | розвиток зв’язного мовлення засобами образотворчої діяльності | uk |
dc.subject | педагогічні умови | uk |
dc.subject | coherent speech | uk |
dc.subject | imagery-creative activity | uk |
dc.subject | interaction | uk |
dc.subject | imagery-creative and speech activity | uk |
dc.subject | children of preschool age | uk |
dc.subject | development of coherent speech of senior preschool-age children in imagery-creative activity | uk |
dc.subject | pedagogical factors | uk |
dc.subject | speech and imagery-creative activity | uk |
dc.title | Розвиток зв’язного мовлення старших дошкільників засобами образотворчої діяльності | uk |
dc.title.alternative | Development of Сoherent Speech of Senior Preschool-Age Children in Imagery-Creative Activity | uk |
dc.type | Thesis | uk |
Appears in Collections: | Автореферати |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Baranova.pdf | 207.69 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.