Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15652
Назва: Współzależności teorii i efektów edukacji dzieci
Інші назви: Interdependences of the Theory and Effects of Children’s Education
Автори: Włoch, Stanisława
Ключові слова: diagnoza
odbicie teorii w praktyce
pomiar efektów w edukacji
teoria
metodyka
діагностика
вимірювання ефективності у навчанні
відображення теорії на практиці
теорія
методологія
diagnosis
reflection of theory in practice
measurements of effects in education
theory
methodology
Дата публікації: 2021
Видавництво: Астропринт
Бібліографічний опис: Włoch S. Współzależności teorii i efektów edukacji dzieci / Stanisława Włoch // Науковий вісник Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського : Лінгвістичні науки : зб. наук. праць. – Одеса : Інформаційно-видавничий центр університету ім. К. Д. Ушинського, 2021. – № 33. – С. 242-257.
Короткий огляд (реферат): Zadaniem współczesnej edukacji jest kształcenie i wychowanie na miarę potrzeb współczesnego świata. Edukację należy rozumieć jako proces wspierający rozwój wielowymiarowej osobowości jednostki. Naczelne miejsce zajmuje proces wychowania w okresie dzieciństwa (wiek przedszkolny i młodszy wiek szkolny). W artykule ukazano podstawy teoretyczne rozwoju i ich wykorzystanie w praktyce. Wskazano na czynniki i etapy pracy wspierające rozwój uczniów oraz związek pomiędzy efektami uczniów a kształceniem nauczycieli. Skoncentrowano się również na Krajowych Ramach Kwalifikacji. Завданням сучасної науки є освіта відповідно до потреб сучасного світу. Освіта визначається як процес, що забезпечує багатовимірний розвиток людської особистості. Особливе місце займає процес виховання в період дитинства (дошкільний та молодший шкільний вік). У статті представлені теоретичні основи розвитку дитини та їх застосування на практиці. Представлено фактори та етапи роботи, що сприяють розвитку учнів, а також зв’язок між досягненнями учнів і підготовкою вчителів. Стаття також присвячена Національній Кваліфікаційній системі. The task for modern scholarship is the education by the needs of the contemporary world. Education should be understood as a process supporting the multidimensional development of the human personality. A special place is taken by the process of education at the period of childhood (pre-school and younger school age). The paper presents theoretical foundations of the child’s development and their application in practice. There are presented factors and stages of work, supporting the pupils’ development, as well as the re lation between pupils’ achievements and teachers’ training. The paper is focused also on the National Qualification Frames.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/15652
Розташовується у зібраннях:2021

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Włoch.pdf360.5 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.