Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521
Назва: Формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти засобами тренінгових технологій у фаховій підготовці
Інші назви: Forming of would-be education managers’ professional resiliency by training technologies in professional preparation
Автори: Ерсьозоглу, Рукіє
Ersozoglu, Rukiye
Ключові слова: майбутній менеджер освіти
професійна управлінська діяльність
професійна надійність
тренінгова технологія
would-be education manager
professional management
professional resiliency
training technologies
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Ерсьозоглу, Р. Формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти засобами тренінгових технологій у фаховій підготовці : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Рукіє Ерсьозоглу; наук. кер. В. В. Корнещук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 234 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації вперше розкрито сутність феномена «професійна надійність майбутнього менеджера освіти», виявлено його структурні компоненти (психологічний, процесуальний та компонент саморегуляції); визначено критерії (активізованість, оперативність, трансситуативність) та показники (гнучкість мислення, рухливість нервових процесів, мотивація досягнення успіху й запобігання невдач; стратегії та моделі поведінки подолання; професійно важливі якості; суб’єктивний контроль, самоактуалізація, здатність до самоуправління) професійної надійності майбутніх менеджерів освіти; визначено й схарактеризовано рівні професійної надійності майбутніх менеджерів освіти (низький, середній, достатній); визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано тренінгову технологію формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти. In the thesis the essence of the phenomenon of “would-be education manager’s professional resiliency” has been revealed for the first time, its structural components (psychological, process and self-regulation ones) have been found out; criteria (activated, efficiency and trans-situativeness) and indicators (flexibility of thinking, the mobility of nervous processes, motivation to achieve success and avoid failure, strategies and behaviors to overcome; professionally important qualities, subjective control, self actualization, the ability of self-control) of education would-be managers’ professional resiliency have been defined; the levels of education would-be managers’ professional resiliency (low, medium, sufficient) have been identified and characterized; training technology of forming education would-be managers’ professional resiliency has been determined, theoretically substantiated and experimentally tested.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Ersozoglu, Rukiye.pdf2.42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.