Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521
Title: Формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти засобами тренінгових технологій у фаховій підготовці
Other Titles: Формирование профессиональной надёжности будущих менеджеров образования средствами тренинговых технологий в профессиональной подготовке
Forming of would-be education managers’ professional resiliency by training technologies in professional preparation
Authors: Ерсьозоглу, Рукіє
Эрсёзоглу, Рукие
Ersozoglu, Rukiye
Keywords: майбутній менеджер освіти
професійна управлінська діяльність
професійна надійність
тренінгова технологія
будущий менеджер образования
профессиональная управленческая деятельнсть
профессиональная надёжность
тренинговая технология
would-be education manager
professional management
professional resiliency
training technologies
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Ерсьозоглу, Р. Формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти засобами тренінгових технологій у фаховій підготовці [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Рукіє Ерсьозоглу; наук. кер. В. В. Корнещук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 234 с.
Abstract: У дисертації вперше розкрито сутність феномена «професійна надійність майбутнього менеджера освіти», виявлено його структурні компоненти (психологічний, процесуальний та компонент саморегуляції); визначено критерії (активізованість, оперативність, трансситуативність) та показники (гнучкість мислення, рухливість нервових процесів, мотивація досягнення успіху й запобігання невдач; стратегії та моделі поведінки подолання; професійно важливі якості; суб’єктивний контроль, самоактуалізація, здатність до самоуправління) професійної надійності майбутніх менеджерів освіти; визначено й схарактеризовано рівні професійної надійності майбутніх менеджерів освіти (низький, середній, достатній); визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано тренінгову технологію формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти. В диссертации теоретически обосновано и экспериментально апробировано тренинговую технологию фор-мирования профессиональной надёжности будущих менеджеров образования. Впервые определена сущность феномена «профессиональная надёжность будущего менеджера образования», как такое его качество, которое обеспечивает стабильность интеграции личностных характеристик, направленную на постоянное во времени, доскональное по способам выполнение управленческих действий и эффективное по результатам осуществление процесса управления учебным заведением. Структуру профессиональной надёжности будущих менеджеров образования составляют психологический, процессуальный компоненты и компонент саморегуляции. In the thesis the essence of the phenomenon of “would-be education manager’s professional resiliency” has been revealed for the first time, its structural components (psychological, process and self-regulation ones) have been found out; criteria (activated, efficiency and trans-situativeness) and indicators (flexibility of thinking, the mobility of nervous processes, motivation to achieve success and avoid failure, strategies and behaviors to overcome; professionally important qualities, subjective control, self actualization, the ability of self-control) of education would-be managers’ professional resiliency have been defined; the levels of education would-be managers’ professional resiliency (low, medium, sufficient) have been identified and characterized; training technology of forming education would-be managers’ professional resiliency has been determined, theoretically substantiated and experimentally tested.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕРСЬОЗОГЛУ РУКІЄ (1).pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.