Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЕрсьозоглу, Рукіє-
dc.contributor.authorErsozoglu, Rukiye-
dc.date.accessioned2019-02-12T10:33:22Z-
dc.date.available2019-02-12T10:33:22Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationЕрсьозоглу, Р. Формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти засобами тренінгових технологій у фаховій підготовці : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Рукіє Ерсьозоглу; наук. кер. В. В. Корнещук; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2013. – 234 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1521-
dc.description.abstractУ дисертації вперше розкрито сутність феномена «професійна надійність майбутнього менеджера освіти», виявлено його структурні компоненти (психологічний, процесуальний та компонент саморегуляції); визначено критерії (активізованість, оперативність, трансситуативність) та показники (гнучкість мислення, рухливість нервових процесів, мотивація досягнення успіху й запобігання невдач; стратегії та моделі поведінки подолання; професійно важливі якості; суб’єктивний контроль, самоактуалізація, здатність до самоуправління) професійної надійності майбутніх менеджерів освіти; визначено й схарактеризовано рівні професійної надійності майбутніх менеджерів освіти (низький, середній, достатній); визначено, теоретично обґрунтовано й експериментально апробовано тренінгову технологію формування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти. In the thesis the essence of the phenomenon of “would-be education manager’s professional resiliency” has been revealed for the first time, its structural components (psychological, process and self-regulation ones) have been found out; criteria (activated, efficiency and trans-situativeness) and indicators (flexibility of thinking, the mobility of nervous processes, motivation to achieve success and avoid failure, strategies and behaviors to overcome; professionally important qualities, subjective control, self actualization, the ability of self-control) of education would-be managers’ professional resiliency have been defined; the levels of education would-be managers’ professional resiliency (low, medium, sufficient) have been identified and characterized; training technology of forming education would-be managers’ professional resiliency has been determined, theoretically substantiated and experimentally tested.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectмайбутній менеджер освітиuk
dc.subjectпрофесійна управлінська діяльністьuk
dc.subjectпрофесійна надійністьuk
dc.subjectтренінгова технологіяuk
dc.subjectwould-be education manageruk
dc.subjectprofessional managementuk
dc.subjectprofessional resiliencyuk
dc.subjecttraining technologiesuk
dc.titleФормування професійної надійності майбутніх менеджерів освіти засобами тренінгових технологій у фаховій підготовціuk
dc.title.alternativeForming of would-be education managers’ professional resiliency by training technologies in professional preparationuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Ersozoglu, Rukiye.pdf2.42 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.