Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1503
Назва: Введение в специальную психодиагностику: метод. рекомендации по курсу "Спец. психология и психодиагностика"
Автори: Пономаренко, Лариса Петровна
Пономаренко, Лариса Петрівна
Ponomarenko, Larisa Petrivna
Ключові слова: специальная психодиагностика
методические рекомендации
специальная психология
диагностика аномального развития
спеціальна психодіагностика
методичні рекомендації
спеціальна психологія
діагностика аномального розвитку
special psychodiagnosticst
methodical recommendations
special psychology
diagnostics of abnormal developmen
Дата публікації: 2005
Видавництво: Южноукраинский национальный педагогический университет имени К. Д. Ушинского
Бібліографічний опис: Введение в специальную психодиагностику: метод. рекомендации по курсу "Спец. психология и психодиагностика" / Л. И. Пономаренко; Южноукр. нац. пед. ун-т имени К. Д. Ушинского; Каф. спец. педагогики и психологии. – Одесса : ПДПУ имени К. Д. Ушинского, 2005. – 20 с.
Короткий огляд (реферат): В методических рекомендациях рассмотрены вопросы, касающиеся истории развития специальной психодиагностики; виды психодиагностических методик. Раскрыты основные понятия психодиагностики и принципы диагностики аномального развития. Специальная психодиагностика является частью специальной психологии, выделившейся из дефектологии в последние десятилетия. Специальная психодиагностика ставит перед собой следующие задачи: психологическое обследование аномальных детей для выявления уровня их психического развития; отнесения к той или иной категории и подбора соответствующего учебного или воспитательного заведения; обследование аномальных детей для выявления зоны их ближайшего развития и разработки коррекционных мероприятий; дифференциальной диагностики различных, но сходных по клиническим проявлениям, состояний и заболеваний; Результаты специальной психодиагностики используются также для выбора индивидуального педагогического подхода к детям, чье развитие отклоняется от нормы, с учетом их когнитивных и личностных особенностей. У методичних рекомендаціях розглянуті питання, що стосуються історії розвитку спеціальної психодіагностики; види психодіагностичних методик. Розкрито основні поняття психодіагностики та принципи діагностики аномального розвитку. Спеціальна психодіагностика є частиною спеціальної психології, яка виділяється з дефектології в останні десятиліття. Спеціальна психодіагностика ставить перед собою наступні завдання: психологічне обстеження аномальних дітей для виявлення рівня їх психічного розвитку; віднесення до тієї чи іншої категорії і підбору відповідного навчального або виховного закладу; обстеження аномальних дітей для виявлення зони їх найближчого розвитку та розробки корекційних заходів; диференціальної діагностики різних, але схожих за клінічними проявами, станів і захворювань; Результати спеціальної психодіагностики використовуються також для вибору індивідуального педагогічного підходу до дітей, чий розвиток відхиляється від норми, з урахуванням їх когнітивних і особистісних особливостей.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1503
Розташовується у зібраннях:Кафедра сімейної та спеціальної педагогіки і психології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Пономаренко Введение в спец. психодиагн..pdf446.02 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.