Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/148
Назва: Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Інші назви: Pedagogical conditions organizing the future teachers of the Arts research activity by means of using informative and communicative techniques
Автори: Яновський, Анатолій Олександрович
Yanovsky, Anatoliy Oleksandrovych
Ключові слова: пошуково-дослідницька діяльність
інформаційно-комунікаційні технології
майбутні вчителі
гуманітарний профіль
організація
педагогічні умови
research activity
informative and communicative techniques
future teachers
the Arts
pedagogical conditions
organization
Дата публікації: 2010
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Яновський А. О. Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Анатолій Олександрович Яновський; наук. кер. З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації визначено компонентну структуру готовності до пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (мотиваційний, когнітивний, орієнтовний, технологічний); визначено показники, схарактеризовано рівні (високий, достатній, задовільний, низький) означеної готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю; розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, що складається з трьох етапів: орієнтовно-дослідницький, частково-пошуковий, творчий; розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів готовності до пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. The component structure of the future teachers of the Arts readiness to the research activity by means of using informative and communicative techniques (motivational, cognitive, oriented, technological) has been defined in the thesis; the indices and levels (high, sufficient, satisfactory, low) of the above mentioned readiness of the future teachers of the Arts have been characterized; the experimental model exercising the pedagogical conditions aimed at organizing the future teachers of the Arts research activity by means of using informative and communicative techniques has been worked out. The former included three stages: research oriented, partial search, creative. The pedagogical conditions have been described. The methods of testing the levels of the future teachers of the Arts readiness to the research activity by means of using informative and communicative techniques have been developed and experimentally approved.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/148
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yanovsky.pdf490.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.