Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/148
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЯновський, Анатолій Олександрович-
dc.contributor.authorYanovsky, Anatoliy Oleksandrovych-
dc.date.accessioned2018-08-20T10:41:02Z-
dc.date.available2018-08-20T10:41:02Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.citationЯновський А. О. Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Анатолій Олександрович Яновський; наук. кер. З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/148-
dc.description.abstractУ дисертації визначено компонентну структуру готовності до пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (мотиваційний, когнітивний, орієнтовний, технологічний); визначено показники, схарактеризовано рівні (високий, достатній, задовільний, низький) означеної готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю; розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, що складається з трьох етапів: орієнтовно-дослідницький, частково-пошуковий, творчий; розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів готовності до пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. The component structure of the future teachers of the Arts readiness to the research activity by means of using informative and communicative techniques (motivational, cognitive, oriented, technological) has been defined in the thesis; the indices and levels (high, sufficient, satisfactory, low) of the above mentioned readiness of the future teachers of the Arts have been characterized; the experimental model exercising the pedagogical conditions aimed at organizing the future teachers of the Arts research activity by means of using informative and communicative techniques has been worked out. The former included three stages: research oriented, partial search, creative. The pedagogical conditions have been described. The methods of testing the levels of the future teachers of the Arts readiness to the research activity by means of using informative and communicative techniques have been developed and experimentally approved.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпошуково-дослідницька діяльністьuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectгуманітарний профільuk
dc.subjectорганізаціяuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectresearch activityuk
dc.subjectinformative and communicative techniquesuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectthe Artsuk
dc.subjectpedagogical conditionsuk
dc.subjectorganizationuk
dc.titleПедагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологійuk
dc.title.alternativePedagogical conditions organizing the future teachers of the Arts research activity by means of using informative and communicative techniquesuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yanovsky.pdf490.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.