Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/148
Title: Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій
Other Titles: Pedagogical conditions organizing the future teachers of the Arts research activity by means of using informative and communicative techniques
Authors: Яновський, Анатолій Олександрович
Yanovsky, Anatoliy Oleksandrovych
Keywords: пошуково-дослідницька діяльність
інформаційно-комунікаційні технології
майбутні вчителі
гуманітарний профіль
організація
педагогічні умови
research activity
informative and communicative techniques
future teachers
the Arts
pedagogical conditions
organization
Issue Date: 2010
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Яновський А. О. Педагогічні умови організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Анатолій Олександрович Яновський; наук. кер. З. Н. Курлянд; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2010. – 21 с.
Abstract: У дисертації визначено компонентну структуру готовності до пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій (мотиваційний, когнітивний, орієнтовний, технологічний); визначено показники, схарактеризовано рівні (високий, достатній, задовільний, низький) означеної готовності майбутніх учителів гуманітарного профілю; розроблено експериментальну модель реалізації педагогічних умов організації пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, що складається з трьох етапів: орієнтовно-дослідницький, частково-пошуковий, творчий; розроблено й експериментально апробовано методику діагностики рівнів готовності до пошуково-дослідницької діяльності майбутніх учителів гуманітарного профілю з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. The component structure of the future teachers of the Arts readiness to the research activity by means of using informative and communicative techniques (motivational, cognitive, oriented, technological) has been defined in the thesis; the indices and levels (high, sufficient, satisfactory, low) of the above mentioned readiness of the future teachers of the Arts have been characterized; the experimental model exercising the pedagogical conditions aimed at organizing the future teachers of the Arts research activity by means of using informative and communicative techniques has been worked out. The former included three stages: research oriented, partial search, creative. The pedagogical conditions have been described. The methods of testing the levels of the future teachers of the Arts readiness to the research activity by means of using informative and communicative techniques have been developed and experimentally approved.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/148
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Yanovsky.pdf490.51 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.