Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1479
Назва: Формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності
Інші назви: Developing English Language Lexical Competence in Senior Pupils of Gymnasia by Using Drama Activity
Автори: Кумпан, Марина Борисівна
Kumpan, Maryna Borysivna
Ключові слова: англомовна лексична компетенція
театралізована діяльність
лінгводидактична модель
система вправ
методика формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності
English lexical competence
drama activity
linguodidactic model
system of exercises
methodology of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Кумпан, М. Б. Формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Марина Борисівна Кумпан; наук. кер. С. В. Боднар; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 21 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності. У дослідженні визначено поняття «англомовна лексична компетенція учнів старших класів гімназій» з урахуванням її формування у театралізованій діяльності; проаналізовано методи навчання іншомовної лексики в педагогічній теорії та практиці, виявлено їх практичну значущість і резервні можливості; виявлено психологічні особливості формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів у театралізованій діяльності; спроектовано лінгводидактичну модель формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності; розроблено відповідну систему вправ. developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity. The concept "English lexical competence of senior pupils" which is formed on the basis of drama activity has been defined; the methods of teaching foreign language vocabulary in pedagogical theory and practice have been analyzed, their practical importance and spare capacities have been determined; the psychological peculiarities of developing English lexical competence in senior pupils by using drama activity have been determined. The linguodidactic model of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity has been elaborated; the corresponding system of exercises has been modelled. The criteria, evaluative indicators and levels of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity have been defined. The effectiveness of the suggested methodology has been verified and confirmed in the course of experimental teaching.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1479
Розташовується у зібраннях:Автореферати

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kumpan pdf233.25 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.