Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1479
Title: Формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності
Other Titles: Формирование англоязычной лексической компетенции учеников старших классов гимназий с помощью театрализованной деятельности
Developing English Language Lexical Competence in Senior Pupils of Gymnasia by Using Drama Activity
Authors: Кумпан, Марина Борисівна
Кумпан, Марина Борисовна
Kumpan, Maryna Borysivna
Keywords: англомовна лексична компетенція
театралізована діяльність
лінгводидактична модель
система вправ
методика формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності
англоязычная лексическая компетенция
театрализованная деятельность
лингводидактическая модель
система упражнений
методика формирования англоязычной лексической компетенции учеников старших классов гимназий с помощью театрализованной деятельности
English lexical competence
drama activity
linguodidactic model
system of exercises
methodology of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity
Issue Date: 2015
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Кумпан, М. Б. Формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності [Текст] : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Марина Борисівна Кумпан; наук. кер. С. В. Боднар; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 21 с.
Abstract: Дисертацію присвячено дослідженню проблеми формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності. У дослідженні визначено поняття «англомовна лексична компетенція учнів старших класів гімназій» з урахуванням її формування у театралізованій діяльності; проаналізовано методи навчання іншомовної лексики в педагогічній теорії та практиці, виявлено їх практичну значущість і резервні можливості; виявлено психологічні особливості формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів у театралізованій діяльності; спроектовано лінгводидактичну модель формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності; розроблено відповідну систему вправ. Диссертационное исследование посвящено проблеме формирования англоязычной лексической компетенции учеников старших классов гимназий с помощью театрализованной деятельности. На основе анализа научной литературы определены теоретические предпосылки формирования англоязычной лексической компетенции; дано определение феномена «англоязычная лексическая компетенция учеников старших классов» с учётом его формирования с помощью театрализованной деятельности. The thesis deals with the issue of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity. The concept "English lexical competence of senior pupils" which is formed on the basis of drama activity has been defined; the methods of teaching foreign language vocabulary in pedagogical theory and practice have been analyzed, their practical importance and spare capacities have been determined; the psychological peculiarities of developing English lexical competence in senior pupils by using drama activity have been determined. The linguodidactic model of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity has been elaborated; the corresponding system of exercises has been modelled. The criteria, evaluative indicators and levels of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity have been defined. The effectiveness of the suggested methodology has been verified and confirmed in the course of experimental teaching.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1479
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Кумпан Марина Борисівна. aref.pdf233.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.