Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1479
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКумпан, Марина Борисівна-
dc.contributor.authorKumpan, Maryna Borysivna-
dc.date.accessioned2019-02-08T08:05:11Z-
dc.date.available2019-02-08T08:05:11Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationКумпан, М. Б. Формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Марина Борисівна Кумпан; наук. кер. С. В. Боднар; ДЗ "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2015. – 21 с.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1479-
dc.description.abstractДисертацію присвячено дослідженню проблеми формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності. У дослідженні визначено поняття «англомовна лексична компетенція учнів старших класів гімназій» з урахуванням її формування у театралізованій діяльності; проаналізовано методи навчання іншомовної лексики в педагогічній теорії та практиці, виявлено їх практичну значущість і резервні можливості; виявлено психологічні особливості формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів у театралізованій діяльності; спроектовано лінгводидактичну модель формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльності; розроблено відповідну систему вправ. developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity. The concept "English lexical competence of senior pupils" which is formed on the basis of drama activity has been defined; the methods of teaching foreign language vocabulary in pedagogical theory and practice have been analyzed, their practical importance and spare capacities have been determined; the psychological peculiarities of developing English lexical competence in senior pupils by using drama activity have been determined. The linguodidactic model of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity has been elaborated; the corresponding system of exercises has been modelled. The criteria, evaluative indicators and levels of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activity have been defined. The effectiveness of the suggested methodology has been verified and confirmed in the course of experimental teaching.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectангломовна лексична компетенціяuk
dc.subjectтеатралізована діяльністьuk
dc.subjectлінгводидактична модельuk
dc.subjectсистема вправuk
dc.subjectметодика формування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльностіuk
dc.subjectEnglish lexical competenceuk
dc.subjectdrama activityuk
dc.subjectlinguodidactic modeluk
dc.subjectsystem of exercisesuk
dc.subjectmethodology of developing English lexical competence in senior pupils of gymnasia by using drama activityuk
dc.titleФормування англомовної лексичної компетенції в учнів старших класів гімназій у театралізованій діяльностіuk
dc.title.alternativeDeveloping English Language Lexical Competence in Senior Pupils of Gymnasia by Using Drama Activityuk
dc.typeThesisuk
Appears in Collections:Автореферати

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Kumpan pdf233.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.