Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14619
Назва: Формування професійної компетентності майбутніх вчителів у освітньому середовищі закладу вищої освіти
Інші назви: Formation of professional competence of future teachers in the educational environment of the higher education institution
Автори: Ноздрова, Оксана Павлівна
Nozdrova, Oksana Pavlivna
Бартєнєва, Ірина Олександрівна
Bartienieva, Iryna Oleksandrivna
Ключові слова: professional and pedagogical competence
future teachers
pedagogical educational technology
educational discipline "Pedagogy"
own educational trajectory
methodological approaches
професійно-педагогічна компетентність
майбутні вчителі
педагогічна навчальна технологія
методологічні підходи
навчальна дисципліна «Педагогіка»
власна освітня траєкторія
Дата публікації: 2020
Видавництво: Riga, Latvia : «Baltija Publishing»
Бібліографічний опис: Ноздрова О. П. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів у освітньому середовищі закладу вищої освіти / О. П. Ноздрова, І. О. Бартєнєва // Innovative scientific researches: European development trends and regional aspect. Collectivemonograph. - Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2020. - P. 232-251.
Короткий огляд (реферат): Стаття розглядає проблему професійної компетентності майбутніх учителів, пошуку шляхів її формування у педагогічних закладах вищої освіти. Розглянуто підходи сучасних учених до визначення сутності понять «компетентність», «професійна компетентність». Подано визначення «професійно-педагогічна компетентність», яке містить у собі взаємодоповнюючі елементи: інструментальні компоненти (знання, вміння, активність, самостійність, індивідуальність) та особисті якості (тактовність, комунікабельність, доброзичливість, емоційна врівноваженість). The article is devoted to the consideration of the problem of professional competence of future teachers, finding ways of its formation in higher education pedagogical institutions. The approaches of modern researchers to the definition of the concepts of "competence", "professional competence" are considered. The definition of "professional and pedagogical competence" is given, which contains complementary elements: instrumental components (knowledge, ability, activity independence, individuality) and personal qualities (tact, sociability, goodwill, emotional balance).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/14619
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nozdrova Oksana Pavlivna 2020.pdf753.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.