Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14619
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНоздрова, Оксана Павлівна-
dc.contributor.authorNozdrova, Oksana Pavlivna-
dc.contributor.authorБартєнєва, Ірина Олександрівна-
dc.contributor.authorBartienieva, Iryna Oleksandrivna-
dc.date.accessioned2022-04-18T17:33:55Z-
dc.date.available2022-04-18T17:33:55Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationНоздрова О. П. Формування професійної компетентності майбутніх вчителів у освітньому середовищі закладу вищої освіти / О. П. Ноздрова, І. О. Бартєнєва // Innovative scientific researches: European development trends and regional aspect. Collectivemonograph. - Riga, Latvia : «Baltija Publishing», 2020. - P. 232-251.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/14619-
dc.description.abstractСтаття розглядає проблему професійної компетентності майбутніх учителів, пошуку шляхів її формування у педагогічних закладах вищої освіти. Розглянуто підходи сучасних учених до визначення сутності понять «компетентність», «професійна компетентність». Подано визначення «професійно-педагогічна компетентність», яке містить у собі взаємодоповнюючі елементи: інструментальні компоненти (знання, вміння, активність, самостійність, індивідуальність) та особисті якості (тактовність, комунікабельність, доброзичливість, емоційна врівноваженість). The article is devoted to the consideration of the problem of professional competence of future teachers, finding ways of its formation in higher education pedagogical institutions. The approaches of modern researchers to the definition of the concepts of "competence", "professional competence" are considered. The definition of "professional and pedagogical competence" is given, which contains complementary elements: instrumental components (knowledge, ability, activity independence, individuality) and personal qualities (tact, sociability, goodwill, emotional balance).uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherRiga, Latvia : «Baltija Publishing»uk
dc.subjectprofessional and pedagogical competenceuk
dc.subjectfuture teachersuk
dc.subjectpedagogical educational technologyuk
dc.subjecteducational discipline "Pedagogy"uk
dc.subjectown educational trajectoryuk
dc.subjectmethodological approachesuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічна компетентністьuk
dc.subjectмайбутні вчителіuk
dc.subjectпедагогічна навчальна технологіяuk
dc.subjectметодологічні підходиuk
dc.subjectнавчальна дисципліна «Педагогіка»uk
dc.subjectвласна освітня траєкторіяuk
dc.titleФормування професійної компетентності майбутніх вчителів у освітньому середовищі закладу вищої освітиuk
dc.title.alternativeFormation of professional competence of future teachers in the educational environment of the higher education institutionuk
dc.typeArticleuk
Розташовується у зібраннях:Кафедра педагогіки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Nozdrova Oksana Pavlivna 2020.pdf753.17 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.