Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1272
Назва: Професійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу
Інші назви: Professional development of the future civil engineers in training and educating process at a higher educational institution
Автори: Картель, Тетяна Миколаївна
Kartel, Tetyana Mykolayivna
Ключові слова: професіоналізація
професійне становлення
професійне самовизначення
майбутні інженери-будівельники
вища інженерно-технічна освіта
педагогічні умови
professionalism
professional development
professional self-evaluation
future civil engineers
higher engineering-technical education
pedagogic conditions
Дата публікації: 2009
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Картель, Т. М. Професійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Миколаївна Картель; наук. кер. Р. І. Хмелюк; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 303 с.
Короткий огляд (реферат): У дисертації визначено сутність і виокремлено етапи професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують ефективність професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників. Визначено критерії та показники, схарактеризовано рівні професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. The thesis is devoted to the essence and stages of professional development of the future civil engineers during training and educating process at a higher educational institution. The pedagogic conditions that cause effective influence on professional development of the future civil engineers have been defined and theoretically grounded. The criteria and indices have been revealed; the characteristic of the following levels of professional development of the future civil engineers during training and educating process at a higher educational institution have been described: high, above the average, average, below the average, low.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1272
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Картель Тетяна Миколаївна.pdf2.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.