Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1272
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКартель, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorKartel, Tetyana Mykolayivna-
dc.date.accessioned2019-01-08T11:51:13Z-
dc.date.available2019-01-08T11:51:13Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationКартель, Т. М. Професійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Тетяна Миколаївна Картель; наук. кер. Р. І. Хмелюк; Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського. – Одеса, 2009. – 303 с.uk
dc.identifier.urihttp://dspace.pdpu.edu.ua/handle/123456789/1272-
dc.description.abstractУ дисертації визначено сутність і виокремлено етапи професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. Виявлено та теоретично обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують ефективність професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників. Визначено критерії та показники, схарактеризовано рівні професійного становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладу. The thesis is devoted to the essence and stages of professional development of the future civil engineers during training and educating process at a higher educational institution. The pedagogic conditions that cause effective influence on professional development of the future civil engineers have been defined and theoretically grounded. The criteria and indices have been revealed; the characteristic of the following levels of professional development of the future civil engineers during training and educating process at a higher educational institution have been described: high, above the average, average, below the average, low.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherПівденноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинськогоuk
dc.subjectпрофесіоналізаціяuk
dc.subjectпрофесійне становленняuk
dc.subjectпрофесійне самовизначенняuk
dc.subjectмайбутні інженери-будівельникиuk
dc.subjectвища інженерно-технічна освітаuk
dc.subjectпедагогічні умовиuk
dc.subjectprofessionalismuk
dc.subjectprofessional developmentuk
dc.subjectprofessional self-evaluationuk
dc.subjectfuture civil engineersuk
dc.subjecthigher engineering-technical educationuk
dc.subjectpedagogic conditionsuk
dc.titleПрофесійне становлення майбутніх інженерів-будівельників у навчально-виховному процесі вищого навчального закладуuk
dc.title.alternativeProfessional development of the future civil engineers in training and educating process at a higher educational institutionuk
dc.typeThesisuk
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Картель Тетяна Миколаївна.pdf2.45 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.