Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1246
Назва: Нравственное воспитание детей старшего дошкольного возраста на традициях этнопедагогики крымских татар
Інші назви: Моральне виховання дітей старшого дошкільного віку на традиціях етнопедагогіки кримських татар
Moral education of senior preschool children based traditions of Crimean Tatars' ethnopedagogics
Автори: Кадырова, Левиза Иловиевна
Кадирова, Левіза Іловіївна
Kadyrova, Leviza Iloviyivna
Ключові слова: нравственное воспитание детей старшего дошкольного возраста
традиции этнопедагогики крымских татар
педагогические условия
нравственная воспитанность
моральне виховання дітей старшого дошкільного віку
традиції етнопедагогіки кримських татар
педагогічні умови
моральна вихованість
moral education of senior preschool children
traditions of Crimean Tatars' ethnopedagogics
pedagogical conditions
moral qualities
Дата публікації: 2008
Видавництво: Республиканское высшее учебное заведение "Крымский гуманитарный университет"
Бібліографічний опис: Кадырова, Л. И. Нравственное воспитание детей старшего дошкольного возраста на традициях этнопедагогики крымских татар [Текст] : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.08 / Левиза Иловиевна Кадырова; науч. рук. Л. И. Редькина; Респ. высш. учеб. завед. "Крымский гуманит. ун-т". – Ялта, 2008. – 250 с.
Короткий огляд (реферат): В диссертации представлены результаты теоретического анализа сущности и взаимосвязи базовых понятий исследования основ нравственного воспитания детей старшего дошкольного возраста на этнопедагогических традициях крымских татар, рассмотрены научные подходы к теме, обоснована роль традиций и педагогические условия в практической работе современных дошкольных учреждений. У дисертації представлено результати теоретичного аналізу сутності та взаємозв'язку базових понять дослідження основ морального виховання дітей старшого дошкільного віку на етнопедагогічних традиціях кримських татар, розглянуто наукові підходи до теми, обґрунтована роль традицій і педагогічні умови в практичній роботі сучасних дошкільних установ. The dissertation presents the results of a theoretical analysis of the essence and interrelation of basic concepts of the study of the foundations of moral education of children of senior preschool age on the ethnopedagogical traditions of the Crimean Tatars, considered scientific approaches to the topic, justified the role of traditions and pedagogical conditions in the practical work of modern preschool institutions.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1246
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кадырова Левиза Иловиевна.pdf5.82 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.