Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1198
Назва: Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук
Інші назви: Future foreign language teachers' training for tolerance formation among students of secondary school
Автори: Логвіненко, Анастасія Юріївна
Logvinenko, Anastasiya Yuriyvna
Ключові слова: майбутні вчителі іноземної мови
толерантність
формування толерантності в учнів основної школи
педагогічні умови
модель підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи
future foreign language teachers
tolerance
formation of tolerance among students of the secondary school
pedagogical conditions
the model of future foreign language teachers' training for tolerance formation among students of secondary school
Дата публікації: 2017
Видавництво: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Логвіненко, А. Ю. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Ю. Логвіненко; наук. кер. Т. Ю. Осипова; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 293 с.
Короткий огляд (реферат): Дисертацію присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки, уточнено поняття "толерантність", "іншомовне толерантне середовище", розкрито структуру, визначено критерії, показники, якісні характеристики рівнів підготовленості майбутніх вчителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи. The dissertation is devoted to the problem of preparing future teachers of a foreign language for the formation of tolerance in the pupils of the main school. The concept of "tolerance", "foreign language tolerant environment" has been scientifically substantiated and experimentally checked, the structure has been revealed, criteria, indicators, qualitative characteristics of preparedness levels of future foreign language teachers to the formation of tolerance in the pupils of the primary school have been determined.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1198
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Логвіненко Анастасія Юріївна.pdf18.2 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.