Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1198
Title: Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук
Other Titles: Future foreign language teachers' training for tolerance formation among students of secondary school
Authors: Логвіненко, Анастасія Юріївна
Logvinenko, Anastasiya Yuriyvna
Keywords: майбутні вчителі іноземної мови
толерантність
формування толерантності в учнів основної школи
педагогічні умови
модель підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи
future foreign language teachers
tolerance
formation of tolerance among students of the secondary school
pedagogical conditions
the model of future foreign language teachers' training for tolerance formation among students of secondary school
Issue Date: 2017
Publisher: Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського
Citation: Логвіненко, А. Ю. Підготовка майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / А. Ю. Логвіненко; наук. кер. Т. Ю. Осипова; Державний заклад "Південноукр. нац. пед. ун-т ім. К. Д. Ушинського". – Одеса, 2017. – 293 с.
Abstract: Дисертацію присвячено проблемі підготовки майбутніх учителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи. Науково обґрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки, уточнено поняття "толерантність", "іншомовне толерантне середовище", розкрито структуру, визначено критерії, показники, якісні характеристики рівнів підготовленості майбутніх вчителів іноземної мови до формування толерантності в учнів основної школи. The dissertation is devoted to the problem of preparing future teachers of a foreign language for the formation of tolerance in the pupils of the main school. The concept of "tolerance", "foreign language tolerant environment" has been scientifically substantiated and experimentally checked, the structure has been revealed, criteria, indicators, qualitative characteristics of preparedness levels of future foreign language teachers to the formation of tolerance in the pupils of the primary school have been determined.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/1198
Appears in Collections:Дисертації

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Логвіненко Анастасія Юріївна.pdf18.2 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.