Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11470
Назва: Дослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителів
Автори: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Ключові слова: майбутні вчителі
полікультурна компетентність
діагностування
емоційно-аксіологічний показник
Дата публікації: 2021
Видавництво: Харбінський інженерний університет
Бібліографічний опис: Княжева І. Дослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителів / Ірина Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021 ‒ С. 56-58.
Короткий огляд (реферат): Дані за загальним рівнем сформованості полікультурної компетентності за емоційно-аксіологічним компонентом засвідчили, що на достатньому рівні перебувало 17,19% і 17,83% студентів ЕГ і КГ; на задовільному – відповідно 37,50% і 34,11%; низькому – 45,31% і 48,06% респондентів ЕГ і КГ. Отримані в процесі діагностувального експерименту результати засвідчили актуальність формування полікультурної компетентності майбутніх учителів і необхідність розроблення й упровадження відповідної експериментальної методики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11470
Розташовується у зібраннях:2021 Вип. 4

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Княжева.pdf4.25 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.