Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11470
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Княжева, Ірина Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Knyazheva, Iryna Anatoliyivna | - |
dc.date.accessioned | 2021-05-13T10:20:19Z | - |
dc.date.available | 2021-05-13T10:20:19Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Княжева І. Дослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителів / Ірина Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021 ‒ С. 56-58. | uk |
dc.identifier.uri | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11470 | - |
dc.description.abstract | Дані за загальним рівнем сформованості полікультурної компетентності за емоційно-аксіологічним компонентом засвідчили, що на достатньому рівні перебувало 17,19% і 17,83% студентів ЕГ і КГ; на задовільному – відповідно 37,50% і 34,11%; низькому – 45,31% і 48,06% респондентів ЕГ і КГ. Отримані в процесі діагностувального експерименту результати засвідчили актуальність формування полікультурної компетентності майбутніх учителів і необхідність розроблення й упровадження відповідної експериментальної методики. | uk |
dc.language.iso | other | uk |
dc.publisher | Харбінський інженерний університет | uk |
dc.subject | майбутні вчителі | uk |
dc.subject | полікультурна компетентність | uk |
dc.subject | діагностування | uk |
dc.subject | емоційно-аксіологічний показник | uk |
dc.title | Дослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителів | uk |
dc.type | Article | uk |
Appears in Collections: | 2021 Вип. 4 |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Княжева.pdf | 4.25 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.