Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11470
Title: Дослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителів
Authors: Княжева, Ірина Анатоліївна
Knyazheva, Iryna Anatoliyivna
Keywords: майбутні вчителі
полікультурна компетентність
діагностування
емоційно-аксіологічний показник
Issue Date: 2021
Publisher: Харбінський інженерний університет
Citation: Княжева І. Дослідження емоційно-аксіологічного компоненту полікультурної компетентності майбутніх учителів / Ірина Княжева // Актуальні проблеми філології і професійної підготовки фахівців у полікультурному просторі: Міжнародний журнал. – Випуск 4. – Харбін : Харбінський інженерний університет, 2021 ‒ С. 56-58.
Abstract: Дані за загальним рівнем сформованості полікультурної компетентності за емоційно-аксіологічним компонентом засвідчили, що на достатньому рівні перебувало 17,19% і 17,83% студентів ЕГ і КГ; на задовільному – відповідно 37,50% і 34,11%; низькому – 45,31% і 48,06% респондентів ЕГ і КГ. Отримані в процесі діагностувального експерименту результати засвідчили актуальність формування полікультурної компетентності майбутніх учителів і необхідність розроблення й упровадження відповідної експериментальної методики.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11470
Appears in Collections:2021 Вип. 4

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Княжева.pdf4.25 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.