Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11352
Назва: | Педагогічний моніторинг у забезпеченні наступності розвитку дитини в системі дошкільної і початкової освіти |
Автори: | Кононенко, Наталія Вячеславівна Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna Котлярова, Катерина Вадимівна |
Ключові слова: | сучасні зміни політична, соціальна, економічна сфери життя суспільство розбудова національної системи освіти проблеми ефективності навчання проблеми ефективності виховання |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Букаєв Вадим Вікторович |
Бібліографічний опис: | Кононенко Н. В. Педагогічний моніторинг у забезпеченні наступності розвитку дитини в системі дошкільної і початкової освіти / Н. В. Кононенко, К. В. Котлярова // Інновації та їх місце в модернізації дошкільної та професійної освіти : матеріали міжнародної науково-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2018. С. 54-57. |
Короткий огляд (реферат): | Перехід дитини із закладу дошкільної освіти у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо. За цих умов вихователям і батькам важливо розуміти і бачити досягнення дитини та її неуспіхи. Інструментом для цього стає систематичний педагогічний моніторинг в закладі дошкільної освіти результатів досягнень дітей старшого дошкільного віку та їх співставлення із нормативними вимогами початкової школи. Орієнтація на ці норми дозволяє вихователю і батькам скорегувати свої зусилля у підготовці дитини-дошкільника до нового статусу школяра, усвідомленню, що заклад дошкільної освіти і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, чого вона опановувала раніш. Для вчителів початкової школи результати педагогічного моніторингу дозволяють обрати такі способи спілкування і взаємодії з дитиною, які з перших днів перебування в школі дозволяє їй переконуватися у цінності і надійності досвіду, набутого в цьому. Все це забезпечує дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти у розвитку особистості дитини. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11352 |
Розташовується у зібраннях: | Кафедра дошкільної педагогіки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
тези_кононенко, котлярова.pdf | 526.53 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.