Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11352
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКононенко, Наталія Вячеславівна-
dc.contributor.authorKononenko, Nataliya Vyacheslavivna-
dc.contributor.authorКотлярова, Катерина Вадимівна-
dc.date.accessioned2021-05-05T07:57:11Z-
dc.date.available2021-05-05T07:57:11Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationКононенко Н. В. Педагогічний моніторинг у забезпеченні наступності розвитку дитини в системі дошкільної і початкової освіти / Н. В. Кононенко, К. В. Котлярова // Інновації та їх місце в модернізації дошкільної та професійної освіти : матеріали міжнародної науково-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2018. С. 54-57.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11352-
dc.description.abstractПерехід дитини із закладу дошкільної освіти у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо. За цих умов вихователям і батькам важливо розуміти і бачити досягнення дитини та її неуспіхи. Інструментом для цього стає систематичний педагогічний моніторинг в закладі дошкільної освіти результатів досягнень дітей старшого дошкільного віку та їх співставлення із нормативними вимогами початкової школи. Орієнтація на ці норми дозволяє вихователю і батькам скорегувати свої зусилля у підготовці дитини-дошкільника до нового статусу школяра, усвідомленню, що заклад дошкільної освіти і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, чого вона опановувала раніш. Для вчителів початкової школи результати педагогічного моніторингу дозволяють обрати такі способи спілкування і взаємодії з дитиною, які з перших днів перебування в школі дозволяє їй переконуватися у цінності і надійності досвіду, набутого в цьому. Все це забезпечує дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти у розвитку особистості дитини.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherБукаєв Вадим Вікторовичuk
dc.subjectсучасні зміниuk
dc.subjectполітична, соціальна, економічна сфери життяuk
dc.subjectсуспільствоuk
dc.subjectрозбудова національної системи освітиuk
dc.subjectпроблеми ефективності навчанняuk
dc.subjectпроблеми ефективності вихованняuk
dc.titleПедагогічний моніторинг у забезпеченні наступності розвитку дитини в системі дошкільної і початкової освітиuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези_кононенко, котлярова.pdf526.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.