Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11352
Title: Педагогічний моніторинг у забезпеченні наступності розвитку дитини в системі дошкільної і початкової освіти
Authors: Кононенко, Наталія Вячеславівна
Kononenko, Nataliya Vyacheslavivna
Котлярова, Катерина Вадимівна
Keywords: сучасні зміни
політична, соціальна, економічна сфери життя
суспільство
розбудова національної системи освіти
проблеми ефективності навчання
проблеми ефективності виховання
Issue Date: 2018
Publisher: Букаєв Вадим Вікторович
Citation: Кононенко Н. В. Педагогічний моніторинг у забезпеченні наступності розвитку дитини в системі дошкільної і початкової освіти / Н. В. Кононенко, К. В. Котлярова // Інновації та їх місце в модернізації дошкільної та професійної освіти : матеріали міжнародної науково-практ. конф., 25-26 жовтня 2018 р. Одеса : видавець Букаєв Вадим Вікторович, 2018. С. 54-57.
Abstract: Перехід дитини із закладу дошкільної освіти у школу є важливим етапом її життя, який пов'язаний не лише зі зміною середовища її розвитку, а й із відповідними процесами самоусвідомлення, із зіткненням з новими проблемами, відкриттям у собі нових можливостей тощо. За цих умов вихователям і батькам важливо розуміти і бачити досягнення дитини та її неуспіхи. Інструментом для цього стає систематичний педагогічний моніторинг в закладі дошкільної освіти результатів досягнень дітей старшого дошкільного віку та їх співставлення із нормативними вимогами початкової школи. Орієнтація на ці норми дозволяє вихователю і батькам скорегувати свої зусилля у підготовці дитини-дошкільника до нового статусу школяра, усвідомленню, що заклад дошкільної освіти і школа є ланками єдиної системи освіти і виховання, а все те, що чекає дитину у школі, є продовженням того, чого вона опановувала раніш. Для вчителів початкової школи результати педагогічного моніторингу дозволяють обрати такі способи спілкування і взаємодії з дитиною, які з перших днів перебування в школі дозволяє їй переконуватися у цінності і надійності досвіду, набутого в цьому. Все це забезпечує дотримання принципу наступності дошкільної та початкової освіти у розвитку особистості дитини.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/11352
Appears in Collections:Кафедра дошкільної педагогіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
тези_кононенко, котлярова.pdf526.53 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.