Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10445
Назва: Theoretical foundations of the personality-focused approach to teaching children
Автори: Бартєнєва, Ірина Олександрівна
Bartienieva, Iryna Oleksandrivna
Ключові слова: personality-focused learning
educational environment
personality-focused approach
personality-focused lesson
child‘s subjective experience
Дата публікації: 2017
Видавництво: Аріельський Університет за підтримки Південноукраїнського національного педагогічного університету імені К. Д. Ушинського
Бібліографічний опис: Barteneva I. Theoretical foundations of the personality-focused approach to teaching children / I. Barteneva // Мodern tendencies in the pedagogical science of Ukraine and Israel: the way to integration. - 2017. - Ariel. Issue №8. - C. 18-24.
Короткий огляд (реферат): The paper presents theoretical foundations of a personality-focused approach to teaching in the context of traditional teaching. It provides description and disclosure of the essence, principles of personality-focused teaching, the peculiarities of personality-focused lesson and recommendations for its preparing and conducting.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10445
Розташовується у зібраннях:2017

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Barteneva.pdf3.98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.