Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10111
Назва: Theory and practice of political marketing in Ukraine
Автори: Музиченко, Ганна В’ячеславівна
Muzychenko, Hanna Vyacheslavivna
Ключові слова: політичний маркетинг
політичні технології
виборча кампанія
політичний ринок
Дата публікації: 2015
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Muzychenko G.V. Theory and practice of political marketing in Ukraine / G.V. Muzychenko // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 1. – С. 39–43.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена дослідженню основних кроків на шляху розвитку теорії та практики політичного маркетингу в Україні в контексті світової політичної науки та сучасного політичного процесу в демократичних суспільствах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10111
Розташовується у зібраннях:2015

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Muzychenko.pdf139.93 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.