Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10111
Title: Theory and practice of political marketing in Ukraine
Authors: Музиченко, Ганна В’ячеславівна
Muzychenko, Hanna Vyacheslavivna
Keywords: політичний маркетинг
політичні технології
виборча кампанія
політичний ринок
Issue Date: 2015
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Muzychenko G.V. Theory and practice of political marketing in Ukraine / G.V. Muzychenko // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 1. – С. 39–43.
Abstract: Стаття присвячена дослідженню основних кроків на шляху розвитку теорії та практики політичного маркетингу в Україні в контексті світової політичної науки та сучасного політичного процесу в демократичних суспільствах.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10111
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzychenko.pdf139.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.