Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМузиченко, Ганна В’ячеславівна-
dc.contributor.authorMuzychenko, Hanna Vyacheslavivna-
dc.date.accessioned2020-11-11T11:07:27Z-
dc.date.available2020-11-11T11:07:27Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationMuzychenko G.V. Theory and practice of political marketing in Ukraine / G.V. Muzychenko // Політикус : наук. журнал. – 2015. – № 1. – С. 39–43.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10111-
dc.description.abstractСтаття присвячена дослідженню основних кроків на шляху розвитку теорії та практики політичного маркетингу в Україні в контексті світової політичної науки та сучасного політичного процесу в демократичних суспільствах.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherДержавний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»uk
dc.subjectполітичний маркетингuk
dc.subjectполітичні технологіїuk
dc.subjectвиборча кампаніяuk
dc.subjectполітичний ринокuk
dc.titleTheory and practice of political marketing in Ukraineuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:2015

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Muzychenko.pdf139.93 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.