Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9922
Назва: Інактивоване пізнання (enactive cognition) як освітня парадигма сучасності
Інші назви: Inactivate cognition in the space of epistomogical constructivism
Автори: Яровицька, Наталя Анатоліївна
Yarovytska, Natalia Anatoliivna
Болотова, Юлія Володимирівна
Bolotova, Yuliіa Volodymyrivna
Ключові слова: inactive cognition
епістемологія
конструктивізм
буття
когнітивна активність
inactive cognition
epistemology
constructivism
genesis
cognitive activity
Дата публікації: 2019
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Яровицька Н. А. Інактивоване пізнання (enactive cognition) як освітня парадигма сучасності / Н. А. Яровицька, Ю. В. Болотова // Перспективи. – 2019. – №1 – С. 20-26.
Короткий огляд (реферат): У статті розглядається освітнє буття як поєднання соціального та біологічного компонентів. Завдяки природі естетичного імперативу «Якщо бажаєш знати, навчись діяти», безпосередньо концепт «дії» постає активатором змін когнітивних навичок, тобто когнітивна активність вимагає дії, а пізнання уособлює собою епістемологічну дію. Освіта через дію набуває ознак «inactive cognition» («інактивоване пізнання», автор терміна Франсиско Варела). The article deals with educational genesis as an entity that combines a social and biological component. The article also reveals the effect of the aesthetic imperative: ‘If you want to know, learn how to act’. The very concept of action appears to be an activator of change of cognitive skills of the teacher and the listener. Cognitive activity requires action, and cognition is an epistemological action.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9922
Розташовується у зібраннях:2019

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Yarovytska 2019.pdf246.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.