Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9399
Назва: Парламентські вибори 2012: партійне позиціонування та політичні технології
Інші назви: The parliamentary elections 2012: party and technology of political positioning
Автори: Купцова, Ірина Ігорівна
Ключові слова: політичний імідж
політичні партії
партійне позиціонування
імідж-технології
парламентські вибори
political image
political parties
party positioning
image technology
the parliamentary elections
Дата публікації: 2013
Видавництво: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Бібліографічний опис: Купцова І.І. Парламентські вибори 2012: партійне позиціонування та політичні технології / І.І. Купцова // Перспективи. – 2013. – №2. – С. 68-73.
Короткий огляд (реферат): В статті досліджується питання іміджевого позиціонування політичних партій. Розглянуто новели виборчого законодавства, що визначили характер партійного позиціонування в рамках кампанії 2012 року. На основі програмних матеріалів та партійної артикуляції проаналізовано зміст іміджевого позиціонування окремих політичних партій. В статье исследуется вопрос имиджевого позиционирования политических партий. The problem of image positioning of political parties is revealed in this paper. The legal innovation of electoral legislation and their impact on the nature of the positioning in the election campaign 2012 are analyzed. The content of image positioning of certain political parties is analyzed on the basis of program materials and party’s articulation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9399
Розташовується у зібраннях:2013

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Купцова, 2013.pdf346.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.