Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9399
Title: Парламентські вибори 2012: партійне позиціонування та політичні технології
Other Titles: The parliamentary elections 2012: party and technology of political positioning
Authors: Купцова, Ірина Ігорівна
Keywords: політичний імідж
політичні партії
партійне позиціонування
імідж-технології
парламентські вибори
political image
political parties
party positioning
image technology
the parliamentary elections
Issue Date: 2013
Publisher: Державний заклад «Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К. Д. Ушинського»
Citation: Купцова І.І. Парламентські вибори 2012: партійне позиціонування та політичні технології / І.І. Купцова // Перспективи. – 2013. – №2. – С. 68-73.
Abstract: В статті досліджується питання іміджевого позиціонування політичних партій. Розглянуто новели виборчого законодавства, що визначили характер партійного позиціонування в рамках кампанії 2012 року. На основі програмних матеріалів та партійної артикуляції проаналізовано зміст іміджевого позиціонування окремих політичних партій. В статье исследуется вопрос имиджевого позиционирования политических партий. The problem of image positioning of political parties is revealed in this paper. The legal innovation of electoral legislation and their impact on the nature of the positioning in the election campaign 2012 are analyzed. The content of image positioning of certain political parties is analyzed on the basis of program materials and party’s articulation.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9399
Appears in Collections:2013

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Купцова, 2013.pdf346.18 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.