Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8927
Назва: Упровадження особистісно орієнтовної системи навчання в умовах модернізації педагогічної освіти
Автори: Тетьоркіна, В.
Погорелова, С. М.
Прокопенко, Ліліана Іванівна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Ключові слова: особистісно-орієнтована система навчання
природознавча компетентність
інформаційно-комунікативні засоби навчання
креативність
моделювання та проектування
personality-oriented system learning
nature competence
information and communication means training
creativity
modeling and design
Дата публікації: 2017
Видавництво: Класичний приватний університет
Бібліографічний опис: Тетьоркіна В. А. Упровадження особистісно орієнтовної системи навчання в умовах модернізації педагогічної освіти / В. А. Тетьоркіна, С. М. Погорелова, Л. І. Прокопенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 56-57. - С. 504-510.
Короткий огляд (реферат): У статті подано результати роботи викладачів з упровадження особистісно-орієнтованої системи навчання при реалізації основних завдань Державного стандарту початкової загальної освіти засобами навчально-методичного забезпечення галузі "Природознавство" 2 клас. Визначено основні концептуальні підходи до створення зошита з природознавста до підручника І. В. Грущинської (2 клас) і наведено різноманітні орієнтовні моделі урочної й позаурочної діяльності вчителя та учнів початкової загальної освіти Нової української школи. Проаналізовано навчально-пізнавальну й природоохоронну діяльність викладачів і учнів у ході сумісної роботи за запропонованими методиками: використання інформаційно-комунікативних засобів спостереження за природою і її охороною; власні природничі дослідження: аналогічне моделювання та проектування; вирішення ситуативних завдань. The article presents the results of teachers' work on the introduction of personality-oriented system of education in the implementation of the main tasks of the State standard of primary general education by means of educational and methodological support of the branch "Natural Science" 2nd grade. The main conceptual approaches to the creation of a notebook from natural sciences to the textbook IV Grushchinskaya (2nd grade) are determined and various indicative models of classroom and extracurricular activities of teachers and students of primary general education of the New Ukrainian school are given. The educational and cognitive and environmental activities of teachers and students in the course of joint work on the proposed methods are analyzed: the use of information and communication tools for nature observation and protection; own natural research: similar modeling and design; solving situational problems.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8927
Розташовується у зібраннях:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko. 2017.pdf330.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.