Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8927
Title: Упровадження особистісно орієнтовної системи навчання в умовах модернізації педагогічної освіти
Authors: Тетьоркіна, В.
Погорелова, С. М.
Прокопенко, Ліліана Іванівна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Keywords: особистісно-орієнтована система навчання
природознавча компетентність
інформаційно-комунікативні засоби навчання
креативність
моделювання та проектування
personality-oriented system learning
nature competence
information and communication means training
creativity
modeling and design
Issue Date: 2017
Publisher: Класичний приватний університет
Citation: Тетьоркіна В. А. Упровадження особистісно орієнтовної системи навчання в умовах модернізації педагогічної освіти / В. А. Тетьоркіна, С. М. Погорелова, Л. І. Прокопенко // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. - 2017. - Вип. 56-57. - С. 504-510.
Abstract: У статті подано результати роботи викладачів з упровадження особистісно-орієнтованої системи навчання при реалізації основних завдань Державного стандарту початкової загальної освіти засобами навчально-методичного забезпечення галузі "Природознавство" 2 клас. Визначено основні концептуальні підходи до створення зошита з природознавста до підручника І. В. Грущинської (2 клас) і наведено різноманітні орієнтовні моделі урочної й позаурочної діяльності вчителя та учнів початкової загальної освіти Нової української школи. Проаналізовано навчально-пізнавальну й природоохоронну діяльність викладачів і учнів у ході сумісної роботи за запропонованими методиками: використання інформаційно-комунікативних засобів спостереження за природою і її охороною; власні природничі дослідження: аналогічне моделювання та проектування; вирішення ситуативних завдань. The article presents the results of teachers' work on the introduction of personality-oriented system of education in the implementation of the main tasks of the State standard of primary general education by means of educational and methodological support of the branch "Natural Science" 2nd grade. The main conceptual approaches to the creation of a notebook from natural sciences to the textbook IV Grushchinskaya (2nd grade) are determined and various indicative models of classroom and extracurricular activities of teachers and students of primary general education of the New Ukrainian school are given. The educational and cognitive and environmental activities of teachers and students in the course of joint work on the proposed methods are analyzed: the use of information and communication tools for nature observation and protection; own natural research: similar modeling and design; solving situational problems.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8927
Appears in Collections:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopenko. 2017.pdf330.36 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.