Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Назва: Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні
Автори: Біда, О. А.
Прокопенко, Ліліана Іванівна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Чичук, А. П.
Ключові слова: неперевна система формування педагога-професіонала
підвищення професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладів
діагностико-прогресивні засади
діагностування
вдосконалення освітньої діяльності
continuous system of teacher-professional formation
improvement of professional qualification of teaching staff of preschol institutions
diagnostic and progressive principles
diagnosis
improvement of educational activity
Дата публікації: 2017
Видавництво: Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського.
Бібліографічний опис: Біда О. А. Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні / О. А. Біда, Л. І. Прокопенко, А. П. Чичук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 89-92.
Короткий огляд (реферат): У статті виокремлено складові неперевної системи формування педагога-професіонала в Україні. Автори зупинилися на підвищенні професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладів, на діагностико-прогресивних засадах. Наголошено, що саме діагностико-психологічний підхід у виявлені позитивів і негативів у педагога, дозволяє дійти до кожного й без тиску зверху, самостійно з допомогою керівника на плановій основі прогнозувати вдосконалення професійного рівня, вибудувати всю систему методичної роботи, досягти суб`єктивно-об`єктивного результату власних досягнень і досягнень діяльності освітнього закладу. The article highlights the components of the continuous system of formation of a professional teacher in Ukraine. The authors focused on improving the professional skills of pedagogical staff of preschool institutions, on a diagnostic and progressive basis. It is emphasized that the diagnostic-psychological approach to the revealed positives and negatives at the teacher, allows to reach everyone and without pressure from above, independently with the help of the head on a planned basis to predict improvement of professional level, to build all system of methodical work, to reach subjectively. effective result of own achievements and achievements of activity of educational institution.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Розташовується у зібраннях:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Prokopenko, 2017.pdf217.72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.