Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБіда, О. А.-
dc.contributor.authorПрокопенко, Ліліана Іванівна-
dc.contributor.authorProkopenko, Liliana Ivanivna-
dc.contributor.authorЧичук, А. П.-
dc.date.accessioned2020-08-13T08:08:32Z-
dc.date.available2020-08-13T08:08:32Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.citationБіда О. А. Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні / О. А. Біда, Л. І. Прокопенко, А. П. Чичук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 89-92.uk
dc.identifier.uridspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926-
dc.description.abstractУ статті виокремлено складові неперевної системи формування педагога-професіонала в Україні. Автори зупинилися на підвищенні професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладів, на діагностико-прогресивних засадах. Наголошено, що саме діагностико-психологічний підхід у виявлені позитивів і негативів у педагога, дозволяє дійти до кожного й без тиску зверху, самостійно з допомогою керівника на плановій основі прогнозувати вдосконалення професійного рівня, вибудувати всю систему методичної роботи, досягти суб`єктивно-об`єктивного результату власних досягнень і досягнень діяльності освітнього закладу. The article highlights the components of the continuous system of formation of a professional teacher in Ukraine. The authors focused on improving the professional skills of pedagogical staff of preschool institutions, on a diagnostic and progressive basis. It is emphasized that the diagnostic-psychological approach to the revealed positives and negatives at the teacher, allows to reach everyone and without pressure from above, independently with the help of the head on a planned basis to predict improvement of professional level, to build all system of methodical work, to reach subjectively. effective result of own achievements and achievements of activity of educational institution.uk
dc.language.isootheruk
dc.publisherМиколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського.uk
dc.subjectнеперевна система формування педагога-професіоналаuk
dc.subjectпідвищення професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладівuk
dc.subjectдіагностико-прогресивні засадиuk
dc.subjectдіагностуванняuk
dc.subjectвдосконалення освітньої діяльностіuk
dc.subjectcontinuous system of teacher-professional formationuk
dc.subjectimprovement of professional qualification of teaching staff of preschol institutionsuk
dc.subjectdiagnostic and progressive principlesuk
dc.subjectdiagnosisuk
dc.subjectimprovement of educational activityuk
dc.titleСтратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україніuk
dc.typeArticleuk
Appears in Collections:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopenko, 2017.pdf217.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.