Please use this identifier to cite or link to this item:
dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Title: | Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні |
Authors: | Біда, О. А. Прокопенко, Ліліана Іванівна Prokopenko, Liliana Ivanivna Чичук, А. П. |
Keywords: | неперевна система формування педагога-професіонала підвищення професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладів діагностико-прогресивні засади діагностування вдосконалення освітньої діяльності continuous system of teacher-professional formation improvement of professional qualification of teaching staff of preschol institutions diagnostic and progressive principles diagnosis improvement of educational activity |
Issue Date: | 2017 |
Publisher: | Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського. |
Citation: | Біда О. А. Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні / О. А. Біда, Л. І. Прокопенко, А. П. Чичук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 89-92. |
Abstract: | У статті виокремлено складові неперевної системи формування педагога-професіонала в Україні. Автори зупинилися на підвищенні професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладів, на діагностико-прогресивних засадах. Наголошено, що саме діагностико-психологічний підхід у виявлені позитивів і негативів у педагога, дозволяє дійти до кожного й без тиску зверху, самостійно з допомогою керівника на плановій основі прогнозувати вдосконалення професійного рівня, вибудувати всю систему методичної роботи, досягти суб`єктивно-об`єктивного результату власних досягнень і досягнень діяльності освітнього закладу. The article highlights the components of the continuous system of formation of a professional teacher in Ukraine. The authors focused on improving the professional skills of pedagogical staff of preschool institutions, on a diagnostic and progressive basis. It is emphasized that the diagnostic-psychological approach to the revealed positives and negatives at the teacher, allows to reach everyone and without pressure from above, independently with the help of the head on a planned basis to predict improvement of professional level, to build all system of methodical work, to reach subjectively. effective result of own achievements and achievements of activity of educational institution. |
URI: | dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926 |
Appears in Collections: | Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Prokopenko, 2017.pdf | 217.72 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.