Please use this identifier to cite or link to this item: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Title: Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні
Authors: Біда, О. А.
Прокопенко, Ліліана Іванівна
Prokopenko, Liliana Ivanivna
Чичук, А. П.
Keywords: неперевна система формування педагога-професіонала
підвищення професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладів
діагностико-прогресивні засади
діагностування
вдосконалення освітньої діяльності
continuous system of teacher-professional formation
improvement of professional qualification of teaching staff of preschol institutions
diagnostic and progressive principles
diagnosis
improvement of educational activity
Issue Date: 2017
Publisher: Миколаїв. нац. ун-т ім. В. О. Сухомлинського.
Citation: Біда О. А. Стратегія вдосконалення освітньої діяльності в процесі підвищення кваліфікації працівників дошкільних навчальних закладів в Україні / О. А. Біда, Л. І. Прокопенко, А. П. Чичук // Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія : Педагогічні науки. - 2017. - № 4. - С. 89-92.
Abstract: У статті виокремлено складові неперевної системи формування педагога-професіонала в Україні. Автори зупинилися на підвищенні професіональної кваліфікації педагогічних працівників дошкільних закладів, на діагностико-прогресивних засадах. Наголошено, що саме діагностико-психологічний підхід у виявлені позитивів і негативів у педагога, дозволяє дійти до кожного й без тиску зверху, самостійно з допомогою керівника на плановій основі прогнозувати вдосконалення професійного рівня, вибудувати всю систему методичної роботи, досягти суб`єктивно-об`єктивного результату власних досягнень і досягнень діяльності освітнього закладу. The article highlights the components of the continuous system of formation of a professional teacher in Ukraine. The authors focused on improving the professional skills of pedagogical staff of preschool institutions, on a diagnostic and progressive basis. It is emphasized that the diagnostic-psychological approach to the revealed positives and negatives at the teacher, allows to reach everyone and without pressure from above, independently with the help of the head on a planned basis to predict improvement of professional level, to build all system of methodical work, to reach subjectively. effective result of own achievements and achievements of activity of educational institution.
URI: dspace.pdpu.edu.ua/jspui/handle/123456789/8926
Appears in Collections:Кафедра української філології і методики навчання фахових дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Prokopenko, 2017.pdf217.72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.